Assalamualaikum....

Saat dan ketika ini aku dah selamat berada di kampung halaman. Tengah hari tadi sampainya. Kepenatan dan keseronokan dah tak tahu yang mana. Sape tak seronok balik kampung halaman kan, tempat dibesarkan.

Tak tahu lagi bila balik KL semula tapi kalau tak hari Rabu, hari Khamis la. Dan apa yang pasti kat kampung aku ni dapat EDGE (2.5) je paling tinggi kalau guna celcom la. Sape guna maxis rasanya 3G dapat sini.

Dan yang tak bestnya broadband register kat KL ni bila balik Perak dia selalu sangkut-sangkut dan susah teramat nak connect. Kalau sepupu aku punya broadband dia memang duduk area Perak gak, balik kampung boleh la guna gak dan laju jugaklah walaupun GPRS/EDGE.

Call customer careline celcom pun tak dapat selesaikan. Tak puas hati gak padahal dua-dua pun celcom, packages pun sama aje kalau tak salah aku.

Aku: Berjaya post entry ni pun dah hepy. Bukan senang nak connect broadband kat sini. Banyak benda kena selesaikan, rumah dah jadi rumah tinggal biasalah....#_@

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative