Assalamualaikum....

Alhamdulillah dah masuk tahun baru....mesti ada yang dah buat azam baru untuk tahun baru ni kan. Tahun baru je mesti azam baru, tapi azam yang lama tu dah tertunai ke?

Kalau orang tanya apa azam tahun baru aku, mesti aku terkebil-kebil sebentar sebab tak buat apa-apa azam pun tahun ni. Mungkin sebab azam tahun lepas masih belum terlaksana maka tahun ni berusaha mengusahakan agar tercapailah segala azam yang telah dibuat.

Kenapa mesti buat azam? Kalau tak buat tak boleh ke? Pendapat aku tu terpulang kat diri masing2. Tapi dengan azam tu kita ada hala tuju dalam kehidupan kita. Ada ke buat azam yang tak elok? Mesti ada tapi selalunya azam ni haruslah penghijrahan ke arah yang lebih baik.

Fikir-fikirkanlah ye...... Salam Maal Hijrah untuk semua.

Aku: Biarlah rahsia apa azam tersebut yang masih belum selesai.:)

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative