Assalamualaikum...

Dalam kehidupan seharian kita ni, tak sah kalau tak terjumpa dengan orang yang pelik-pelik perangai dia. Yang tak boleh blah kalau terjumpa lelaki yang sangap@gila seks.

Pengalaman satu bas dengan lelaki yang sangap ni, gerun haih. Ada la sorang mamat ni, dari awal aku dah nampak kepelikan dia iaitu peramah semacam dan yang lagi pelik dia tak duduk sebelah penumpang lelaki tapi memilih duduk sebelah sorang budak pompuan ni. Aku... memang tak bagi ruang kat orang. Heheh.

Aku tengok dia rajin betol membelek paper (tak baca pun rasanya) tapi ruang dia menyelak paper tu luas sangat sampai tersentuh budak pompuan sebelah dia tu. Tapi sekadar pemerhati jelah dan dalam hati berkata2 buruknya perangai mamat ni baca paper sampai camtu sekali.

Bila bas dah mula bergerak, aku tengok mamat tu dok beramah mesra apa tah dengan budak pompuan tu. Budak pompuan tu layan camtu2 je la, takde la beria pun aku tengok. Budak pompuan tu macam tak selesa sebab lelaki tu duduk agak makan space.

Lama cikit lagi tetiba aku tengok mamat tu lentokkan kepala dia kat bahu budak pompuan tu. Budak tu macam mengelak tapi tersekat sebab dia duduk belah dalam (ni antara sebab kenapa dulu aku tak suka duduk sebelah dalam kalau penumpang sebelah lelaki). Aku dengar budak tu marah mamat tu, tapi mamat tu tak berganjak.

Budak tu macam dah blur dia pandang belakang dan tepi dan terbertembung pandangan dengan aku. Tak tahu dari mana datang keberanian aku sound mamat tu, kenapa u kacau dia? dia kawan i...dan menda tah lagi aku merepek kat mamat tu. Mamat tu menafikan dia kacau budak tu.

Last ayat aku, bia dia duduk dengan i, pastu aku bagi isyarat kat budak tu suh keluar duduk je sebelah aku. Budak tu dengan cara paksa (macam merempuh je) sebab mamat tu tak bagi ruang keluar dan duduk sebelah aku. Ye la kalau dibiarkan ntah apa pulak mamat sangap tu buat. Muka tak boleh blah je, muka penuh bernafsu. Jijik aku tengok.

Mamat tu memang tak keruan dok sorang2, macam cacing kepanasan pun ada. Tetiba dia beralih kat seat depan aku ngan budak tu duduk. Dalam hati memang cuak gile, apa mamat ni nak buat. Tangan dah get ready nak capai apa2 yang boleh dijadikan senjata. Tapi buat2 cool sebab ramai lagi penumpang lain dan siang hari (kecut perut sebenarnya).

Mujur seat belakang aku berpenghuni, kalau tak lagi bahaya kot (otak negatif gila time tu). Dia pandang2 belakang dengan nafas dia yang macam dah sangap sangat2 tu, kitaorang buat tak tahu je. Pastu dia bangun mencari mangsa lain lak. Bayangkan kecoh satu bas bila semua pompuan yang duduk sorang dia kacau.

Konduktor bas dah maki hamun mamat tu tapi dia buat tak reti. Sudahnya untuk mengelakkan kejadiaan tak diingini konduktor bas susun pompuan duduk berdua satu seat. Gaduh mamat tu dengan konduktor sebab tak puas ati. Mungkin rasa tergugat kot, akhirnya mamat tu turun kat tengah2 jalan. Alhamdulillah... aman perjalanan.
Pesanan untuk para gadis@pompuan di luar sana, jika berlaku kes seperti ini jangan panik atau blur, jerit je sekuat ati untuk menarik perhatian orang lain. Jangan biarkan diri kita tercabul...dengan sengaja atau tak sengaja.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative