Jadual Waktu SPM 2011

Assalamualaikum....

Sekarang ni dah bulan 10, calon2 SPM mesti berdebar je sebab pertengahan bulan 11 mereka dah mula menduduki peperiksaan penting untuk menentukan hala tuju hidup mereka selepas ni.

Aku pun ada anak sedara yang akan menduduki SPM tahun ni. Semoga dia sukses la dan aku tahu dia tengah mencuba melakukan yang terbaik untuk mengharungi peperiksaan tersebut.

Apapun sempat mengusha jadual waktu peperiksaan SPM 2011.... Peperiksaan bermula pada 14 November 2011 dan penutupnya pada 14 Disember 2011. Wuhuu sebulan tu...tu pun terpulang kepada subjek apa yang diambil oleh calonlah. Nak tahu jadualnya boleh rujuk disini - Jadual Waktu SPM 2011.

Oke kepada candidates SPM semoga kalian semua sudah bersedia untuk peperiksaan bulan 11 nanti. Selamat maju jaya. Ececeh tetiba je skema..

Comments

Mohd Izzar said…
wah,, cik aisha plak yg teruja nk amik spm ekk..hahah
MulutPayau said…
Tentu berdebar2 calon SPM yer...teringat zaman sekolah dulu...
cik aisha said…
@Mohd Izzar
hahaha...da bertahun2 lps amek,ckp la tu...;p
cik aisha said…
@ MulutPayau
tu la...da lama berlalu zaman SPM dulu...
Syuxer said…
hahahah spm--sudah pergi mati..;p..

siksa kepala jiwa otak memerah idea,mengumpul data2 dalam kepala untuk dibawa ke dewan..tak dapat jawab,tido umpama cam baru koma je heheh
cik aisha said…
@Syuxer
hehee pandai syuk...;p

haha setiap kali peperiksaan besar dlm hdp camg2 la rasanya...seksa otak nak pk...

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing