Oit-oit...apa kes ni

tak ikhlas...setitik je air mata?
Gadis 1: Wow.... Bia betul, gila ko buat macam tu...
Gadis 2: Tak la aku mereng je tapi tak gila lagi. 

Gadis 1: Bapak pemalasnye korang ni wei...
Gadis 2: Mana ada...kurang kerajinan je la weh.

Gadis 1: Bijak betoi la ampa ni, awat tak habaq awai2...
Gadis 2: Tak dak pasai haih nak habaq kat ang awai2, buat spoil rencana aku ja.

Gadis 1: Ya Allah....awat ampa ni cerdik sangat?
Gadis 2: Dah tu ampa tu awat tak berapa cerdik macam kami ni?

Gadis 1: Huduh sepang aku tengok ko...
Gadis 2: At least dulu aku pernah cantik.. So wat?

Gadis 1: Gediknye aku  tengok pompuan tu.
Gadis 2: Segedik2 pompuan tu gedik lagi ko rasanye.

Motif? Takde motif pun. Otak tuan blog tengah ting tong lama sangat tak aktif. Nak bw, nak jejak balik, uwaa menangis den sebab intenet yang tak laju. Uwaaa...meh pura2 nanges. Celcom2...

Comments

kjaharun said…
hahahah... tak faham, tp still bole gelak sbb kelakar..
MulutPayau said…
okeh dik...nangis puas2 dulu yer...lepas tu g makan...tentu legaaaa...line intrnet tu saje nak tunjuk sombong...
jokergurl said…
hai,jom join contest.........http://jokegurl.com/2011/09/hadiah-contest-like-realiti-kehidupan/

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing