Saya Lapar...Uwaa

Assalamualaikum....

Uhuhu cheq lapaq ni....:( Tampaq sat gi tetiba ang gediks lak ye tuan blog. Cheq keluaq ni bawak mak cheq pi spital jumpa doktor. Pastu pi menyetelkan beberapa urusan peribadi yang len. Penat jalan2 rasa nak baring ja. Nak pengsan pun ada, tekan minyak keta pun macam tak cukup kederat (ayat meraih simpati). Kena tunggu kak cheq abeh keja dulu. Lambat lagi nak pukul 4.30 kot.

Nak makan tak boleh, tidoq sat xpa kot. Bateri netbook cheq lupa nak cas semalam. Ni dok nyawa2 ikan ja, sat g dia padam la tu. Sebelum padam menaip entry dengan sepantas yang mungkin.

Malam nanti insyaallah kalau tak dak pape cheq pi jenguk entry ampa suma na.... Tak janji sebab kang tetiba ada aktiviti len, dah kira bohong pulak. Kurang pahala posa cheq nanti.

Oke la selamat berposa untuk ampa suma. Posa molek2 na. Jaga tangan ampa, mata ampa, telinga ampa, mulut ampa dan semuanya la. Pasai pa nanti xpasai2 dapat dosa kering lak. Selamat berbuka posa in advance... :)

Comments

amranaiman said…
selamat berpuasa :D
putry arisa said…
hang pa nie.. lapaq ea.. hihihi..
sabar sat.. dh nak buka dh nie...
jom jejalan blos cik na..
komen2 ea.. =)
Run Away said…
kalau ada fresh owen best kan...;d
Syuxer said…
waalaikumussalam..:)

hahah syuk pun lapar gak...kul 5 nanti nak gi beli lauk ikan keli sambal dan ayam masak merah hehe..:)..

bertahan2..jngan pengsan sudah nanti pasal puasa hehe
tamlegend said…
pasai apa cakap Utara...bukan kata dok Perak yang hala ke Grik ke???patutnya cakapnya ada bunyi2 kelantan...hehehe
dwaty said…
selamat berbuka puasa... hehehehe
Anati Soki said…
selamat berpuasa untuk kamu jgua!!! terawikh jgn lupa pegi! hehehehe
cikji said…
oh tetiba rasa lidah ni pelat, pekat sangat utara hang nooo :)
cucu umie said…
hhe..nie dh nak masuk pagi dh,,,

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing