Dengan penuh jujur apa yang aku rasa sekarang ialah aku merindui seseorang.

Semakin dekat tarikh tersebut semakin aku merindui semua saat bahagia dan gembira ketika bersama.

Semakin aku ingat dan semakin aku kenang.

Kalaulah boleh diulang masa tersebut. Tapi tak mungkin la kan. Doremon nak pinjam poket ajaib boley?

Tapi itu adalah takdir yang telah tertulis. Aku redha walaupun ianya menyakitkan dan menyedihkan.

24/07 bakal menjelang tiba....

"I miss him so much"

p/s: intenet ala2 siput sedut nak blogwalking. minggu ni macam bz je.rasa macam hujung minggu ni nak gi jalan2 dengan family tersayang.pape pun insyaallah setiap jejak akan dijejaki semula jikalau tidak ada apa2 aral melintang.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative