Miss Him So Much

Dengan penuh jujur apa yang aku rasa sekarang ialah aku merindui seseorang.

Semakin dekat tarikh tersebut semakin aku merindui semua saat bahagia dan gembira ketika bersama.

Semakin aku ingat dan semakin aku kenang.

Kalaulah boleh diulang masa tersebut. Tapi tak mungkin la kan. Doremon nak pinjam poket ajaib boley?

Tapi itu adalah takdir yang telah tertulis. Aku redha walaupun ianya menyakitkan dan menyedihkan.

24/07 bakal menjelang tiba....

"I miss him so much"

p/s: intenet ala2 siput sedut nak blogwalking. minggu ni macam bz je.rasa macam hujung minggu ni nak gi jalan2 dengan family tersayang.pape pun insyaallah setiap jejak akan dijejaki semula jikalau tidak ada apa2 aral melintang.

Comments

akoo said…
huhu akoo pon tgah rindu org
=p
Ibnushukran said…
klu ada doraemon habislah masa tak berjalan, asyik nk undur je.. huhu.. tmpuh hari2 dgn cara Islam,msti happy.. :)
damha said…
takdir dan waktu....

kini aku terkenangkanmu...
yg pernah hadir dlm jiwa ini...
yg pernah menyentuh hati ini...
kau ku rindukan..
aku tak dpt melupakanmu...
namun apakan daya...
takdir telah tertulis...
perpisahan terjadi jua...
aku pasrah apa yg tersurat...
ku terima suratan takdir...
ku harap kau bahgia selalu...
kenang daku dlm doamu...

nukilan damha...
he333
tamlegend said…
aik...rindu sapa ni???tak dinyatakan???

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing