Anda telah ditag

Assalamualaikum...

Suka join segmen or contest tak? Ramai blogger yang rajin buat segmen or contest. Aku pun kadang2 teringin nak join dan menjoinkan diri jugak. Kreatif betol la diaorang ni, macam2 segmen or contest diaorang boleh fikirkan untuk buat. Pelbagai ganjaran jugak diberikan kepada follower2 yang melibatkan diri.

Ada blogger yang siap wat blog lain khas untuk contest supaya senang dia dapat asingkan blog peribadi dan contest.

Tapi sebenarnya aku agak lemah bila nak tag orang sebab aku tataw nak tag sape lak. Kalau aku join gak segmen yang syaratnye kena tag orang, mulalah aku main tag je. Risau gak kot orang yang kita tag tu tak suka diri mereka ditag. Tapi tak kot sebab tu kan salah satu cara nak mempromosi blog diaorang jugakkan.

Aku pun tak kisah diri ditag, haha jangan cakap aku marah pulak dah dok wat entry camni. Akan cuba menjoinkan diri tapi cepat ngan lambat or terlepas tarikh tutup je la. Maklum suka sangat last minit.

Banyak kelebihan sebenarnya tagging ni kalau diperhalusi. Dapat meningkatkan follower salah satunya. So pasni rajin2 le joinkan diri taw. Jangan jadi pemalas cam aku ye. Hehee.

Owhh untuk blogger Mohd Izzar thanks kerana telah tag akak ye. :) cari mood dulu nak join sebab baru join segmen Cik POP.

**agak bz minggu ni,kadang2 tak sempat nak online pun...;(

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing