Entry ni adalah hasil ketidakpuasan hati aku terhadap sikap sesetengah manusia.  Tapi sebenarnya ikut suka diaorang le. Saje je nak tulis entry ni...suke suki je.

Okey2... Ye aku ngaku aku pun termasuk dalam golongan manusia tu kadang-kadang. Tapi cepat je insaf dan tersedar dah tersusahkan orang dan rasa bersalah siap minta maaf lagi bila perlu. Eh jangan salah anggapan, aku bukan nak cakap aku baik sangat ye. Kat bawah tu kejahatan aku. Wink2.

Terbengang bila ada orang suka terparking troli barang merata-rata tempat. Dan sangat terbengang jika merata-rata tempat tu adalah kat tengah-tengah jalan orang nak lalu lalang.

Kadang-kadang bile mood aku tak bagus, dengan tersengaja (sila buang imbuhan ter) aku dush...wat2 terlanggar troli tersebut dengan troli yang aku bawak. Pastu buat muka tak bersalah... Hahaha

Kalau aku punya mood bagus, maka dengan sopan santunnya aku akan tolong alihkan troli tersebut ke tepi. Tuan pembawa troli takkan tak paham2 kot, tengok je ke? Memang hati kering betol la manusia tersebut.

Mungkin diaorang tak sengaja kot, maklumlah nak cepat. Dok belek-belek barang parking je la mana yang sempat parking. Tapi diaorang menyusahkan orang lain dengan menyebabkan berlakunya jem disebabkan troli sebijik tu je.

Kadang-kadang puas aku belok sana sini nak mengelak troli sebijik tu. Haish kesabaran je la.

Troli-troli..... 

**Kadang-kadang walaupun beli barang tak banyak, suka amek troli sebab malas nak pegang. Rajin menolak. Kui3

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative