Jom berkenalan

Hai semua... Nama saya Putih. Umo saya tak tahu la berapa sebab masa tuan saya amik saya saya dah besar cikit. Agak-agak dalam setahun atau lebih cikit camtu kot. Tuan saya jumpa saya kat surau lama. Masa tu saya kurus kering sebab tak cukup makan

.

Tuan saya kesian dan mengambil saya untuk dibela. Sejak tuan saya bela saya, saya dah makin montel. Tuan saya bagi saya makan ikan rebus dan saya sangat suka ikan rebus. Saya tak makan ikan tak dimasak lagi tu. Eeee hanyirlah..:)

Kadang-kadang tuan saya mandikan saya dan bersihkan telinga saya. Saya sangat bersih walaupun bulu saya berwarna putih. Erm...mungkin sebab tu nama saya putih sebab warna bulu saya lebih banyak putih.

Dulu tuan saya ingat saya ni seekor kucing betina tapi sebenarnya saya seekor kucing jantan. Haha orang terkeliru dengan jantina saya.

Saya sangat suka bermain dan bermanja dengan manusia. Tapi saya tak reti nak simpan kuku saya, jadi bercalar la sape-sape yang rajin melayan saya tu. Bulu saya pun gugur, em mungkin kena guna syampu Pantene hair fall control tu kot. Hik2.

Kalau tuan saya pegi mana-mana saya suka ikut dia jalan. Saya suka temankan tuan saya kat luar rumah, tengok tanaman ke.Tengok tupai or monyet. Tapi saya takut monyet tu.

Saya seekor yang penikus, kalau nampak tikus atau cicak atau benda bergerak saya akan kejar dan cuba menangkapnya. Saya suka bermain-main sehingga mereka lembik dan tak bernyawa tapi saya tak suka pun nak makan mereka.Saya suka bermain-main je.

Korang cuba la teka apa saya sedang lakukan kat tetamu tuan saya ni? Nanti tuan blog akan bagitaw apa sebenarnye berlaku..:)

Comments

Mohd Izzar said…
sangat suka kucing..huhuhu^^
si cantik sally said…
haish..dek sibok nunggu detik 12malam sy ingat an ni gambo kambing..kucing ghupenye..cik aisha..hahaha..rabon lak sy..
The Crows said…
hai putih yg comel~
selamat berkenalan jugak..
Saya LC tapi bkn motor LC tu..
awak kucing tapi saya gagak (LadyCrow)

Putih, awak nak copek beg duit sape tuh.. isk isk isk..
nawal addina said…
nawal tkot kucing ! -.-
cik aisha said…
@Mohd Izzar
sama le...huhuhu..;p
cik aisha said…
@si cantik sally
hepy besday utk sally...:)
adeh si putih jd kambing lak...kualiti pic xok sgt 2 sally rabun 2 tgk...hik2..;p
cik aisha said…
@The Crows
hai LC...selamt berkenalan.
haha mana ada copek wit...syhhh diam2...hehee.;p
cik aisha said…
@ hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock
hai....;p
cik aisha said…
@nawal addina
tkt xpe..jgn benci je..:)
cik aisha said…
@Shuu Hrdn
haah kucing...;)
Nens Collection said…
mest tgh gesel2 kt tetamu tu..hehe..kucing manja
cik aisha said…
dia manja tp xla gesel sgt pn..:)
Dieya said…
saya rasa si Putih mau masuk ke dalam beg itu kot..pot baik utk menyorok..betul x? la xde hadiah ke?
hahahhahaha
cik aisha said…
@Dieya
muatkah dia?hehee
adiah xde la..nanti putih pk ye adiah ape...ngee

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing