Assalamualaikum semua....

Lamanya tuan punya blog ni menyepi dirikan. Last entry macam tengah frust je, macam baru putus cinta je. Sebenarnya tu cerita lama la, da dekat dua tahun. Putus cinta normal la kan?

Sengal nak buat entry yang jiwang karat,  macam tu la jadinya. Ter'feeling pulak sekali. Putus cinta best ke? Kalau la taw bercinta separuh jalan macam tu memang takkan bagi ruang dalam hati untuk belajar mencintai orang. Ye dak?


Tapi kalau difikirkan kita cuma memberi ruang untuk diri belajar menyayangi orang lain selain keluarga dan kawan-kawan. Cuma belajar menyayangi separuh jalan je. Haha

Kalau ada jodoh aku dan dia, Insyaallah aku yakin cinta aku dan dia akan bertaut kembali. Sayang dan cinta tak semestinya bersatu. Masing-masing dah bawa haluan sendiri dan dah ada kehidupan sendiri.

Tutup buku lama, buka buku baru. Tak mudah tapi sentiasa perlu mencuba yang terbaik.

Serik bercinta? Ntah tak dapat jawab soalan tu, tapi da sampai masa memberi peluang kepada diri untuk belajar sekali lagi menerima orang lain dalam hidup.

**sebenarnya bz meneruskan hidup.paham2 la musim cuti sekolah ni.blog pun ditinggal2.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative