Disappear

Assalamualaikum semua....

Lamanya tuan punya blog ni menyepi dirikan. Last entry macam tengah frust je, macam baru putus cinta je. Sebenarnya tu cerita lama la, da dekat dua tahun. Putus cinta normal la kan?

Sengal nak buat entry yang jiwang karat,  macam tu la jadinya. Ter'feeling pulak sekali. Putus cinta best ke? Kalau la taw bercinta separuh jalan macam tu memang takkan bagi ruang dalam hati untuk belajar mencintai orang. Ye dak?

Tapi kalau difikirkan kita cuma memberi ruang untuk diri belajar menyayangi orang lain selain keluarga dan kawan-kawan. Cuma belajar menyayangi separuh jalan je. Haha

Kalau ada jodoh aku dan dia, Insyaallah aku yakin cinta aku dan dia akan bertaut kembali. Sayang dan cinta tak semestinya bersatu. Masing-masing dah bawa haluan sendiri dan dah ada kehidupan sendiri.

Tutup buku lama, buka buku baru. Tak mudah tapi sentiasa perlu mencuba yang terbaik.

Serik bercinta? Ntah tak dapat jawab soalan tu, tapi da sampai masa memberi peluang kepada diri untuk belajar sekali lagi menerima orang lain dalam hidup.

**sebenarnya bz meneruskan hidup.paham2 la musim cuti sekolah ni.blog pun ditinggal2.

Comments

Elie Lily said…
kata org, barang yg lepas jangan dikenang..tapi kita ni sentiasa saja nak terkenang2..kan2? hehe
salam,.same la kite,.blog dtggalkn tnpa pesan,.huihh,sgt sedih,.tp kni CN kmbali mngganas,hehe,.

ehem,cinta mcm tu kite prnh lalui 6tahun yg dlu,.lame kn?,.tp apekn daya,Allah bg kite syg die sekejap usia tu je,.skang Allah nk kite blajar mnyayangi dri sndri pulak,.aduii,plizz dun feeling2 here,.umah org ni syg,.hehe,.

balik dlu,.ekekek,.
Hani Niza Ramli said…
yakinlah dgn takdir n jodoh..insyaAllah :) heee
ish mana da orang kata best putus cinta..tapi putus cinta tu akan lebih mendewasakan kita..heee
cik aisha said…
@ Elie Lily
mmg xblh lupa..hehe
blh kenang tp sbg sesuatu yg tlh berlalu dan kena berpijak d bumi yg nyata...:)
cik aisha said…
@**::CIKNUURUL::**
salam cik nurul.wah mengganas habis-habisan ni.

lama da tu 6 thn lepas...ye la diri sendri pun xckp sygkan, nak syg org lain.ahaha feeling sekali sekala xpe...;p

singgah lg ye cik nurul.:)
cik aisha said…
@Hani Niza Ramli
insyaallah..terima kasih,moga jodoh kita semua yg terbaik..:)
cik aisha said…
@アヌム ちゃん
semua kata xbestkan bila pts cinta, yup lebih banyak pengalaman..hehee

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing