Segmen bloglist Abgteror tanah tumpah


Assalamualaikum semua...

Hari ni terlebih rajin menjoinkan diri dengan segmen abgteror lak. Terbuka kepada 500 penyertaan sahaja. Sape nak join sila klik sini.

Soalan-soalan yang perlu dijawab ialah:

1. Dimana anda dilahirkan?
Saya dilahirkan di sebuah kampung di negeri Perak

2. Dimana anda dibesarkan?
Saya dibesarkan di kampung bersebelahan tempat lahir saya di Perak

3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
Perak

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
Sebab saya dilahirkan dan dibesarkan di negeri tersebut walaupun saya tidak lagi menetap di negeri tersebut. Masih ramai saudara mara yang menetap di negeri tersebut dan kampung halaman saya memang kat negeri tersebut.

Sekian, saya yang melaporkan.

Yang Benar,
Cik Aisha

**Apasal tetiba skema je ni. 

Comments

salam,sy dtg dari segmen yg same..

salam kenal ea..
cik aisha said…
salam miss nusha..salam perkenalan..:)
cucu umie said…
akak orang perak ker?? apcal xhabak jer dekat ayie..kuikui btw, bkn akak dok perak kn??
♥e'in♥ said…
good luck dear.. ;)
cik aisha said…
@cucu umie
ye la asal usul dr perak.hehee.akak xdok kt perak dh ayie.
cik aisha said…
@♥e'in♥
thanks dear..:)

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing