Assalamualaikum semua...

Semalam aku ada ternampak satu entry ni tapi tak sempat nak skodeng sebab lappy wat hal je.

Entry tu pasal nak mendapatkan kembali entry2 yang telah hilang masa proses blogger maintenance ari tu la. Ramai yang kehilangan entry termasuk la aku sendiri.

Aku ternampak kat blog aku & fantasi yang kemudian melinkkan aku ke tutorial sebenar camne nak dapatkan kembali entry yang hilang tersebut.

Kepada sape-sape yang hilang entry tu boleh la pegi ke blog A'IM dan mencuba tutorial tersebut. Memang akan dapat balik entry tapi komen yang hilang tak dapat diselamtkan.Baca betul-betul ye sebelum try...:)

**tak terkejar nak jengah semua entry, lappy kejap2 restart semula, kejap2 hang. blog yang berat tu terpaksa 'X' ...
**thanks kepada semua follower 

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative