Assalamualaikum semua...

Seriau dengar blog kena hack ni. Bagi si tukang hack ianya mesti satu kepuasan. Tapi bagi seorang blogger itu adalah satu kekecewaan bila semua hilang macam tu je.

Aku terbaca kat shoutmix aku, ada seorang blogger ni nama Mimi bagitaw blog dia kena hack.


So aku pun klik la link dia...
sila klik untuk besarkan...

Erm...baca sendirilah apa yang tertulis.... Tak tahu nak cakap camne pun..:(

**ada tak cara nak selamatkan blog dari dihack?

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative