Tetiba je teringin nak buat header sendiri. Macam biasalah tergagau-gagau maklumlah aku ni asyik meredah je. Macam buat blog ni jugak la, blur je. Huahaha

Bersemangat search cara membuat header tapi bila kuar xboleh nak baca sebabnya puan internet sedang datang bulan kot. Slow teramat.

Okeh berbalik kepada header. Asalnya aku bercita-cita nak buat header guna adobe photoshop tapi bila di'try' macam tak menjadi je, pulak tu hang habis laptop. Jenuh aku nak end program. Hadoi sakit hati den.

Sebagai altenatifnya, aku cuba try guna photoscape je la. At least photoscape ni tak se'complicated' adobe photoshop. Dan takkan hang kan laptop aku. Al maklum aku punya laptop memang tak sesuai sebenarnya nak run cs. Huhuu.

So hasilnya....

Header pertama hasil ciptaan aku. Jenuh haih bermain dengan width gamba ni. 5-6 kali save baru dapat width yang sesuai. da la tenet cam sengal je.
Boley la..... Memang tak lawa pun sebab aku ni bukan seorang yang kreatif dan inovatif.

Yang penting hasil air tangan dan titik peluh aku sendiri. Macam buat apa je.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative