cutekan picture ni.aku cilok dari google image...:)
Bila lebam-lebam mula muncul.... Sana sini, macam kena dera je. Tak pun orang tua-tua cakap hantu gigit. Eh hantu lak kena, padahal dari logik kepala otak aku, darah tak jalan secara normal.

Tak larat yang amat... Tapi buat-buat larat je sebab otak kena fokus kat benda lain. Ko ingat hidup ni kena fokus kat diri sendiri je ke. Salah besarlah.

Rasa nak marah je... Emosi yang amat tidak stabil. Sory kalau termengamuk tak tentu pasal. Tak sengaja pun, automatik tak dapat kawal.

Heart beating faster than usual... Macam lari pecut je. Tak pun macam buat jenayah, pastu berdebar2 takut kena tangkap. Mesti penahkan rasa macam tuh.

Kena amek more supplement- kalsium, vitamin2, magnesium n etc. Lemah aden pasal ni,maklum tak skool pasal menda alah ni.

Avoiding junk food, fast food, soys product n certain type of unhealthy food-satu penyiksaan.

Consult doctor? In dis situation doctor make peoples feel more sick, more worst. Kenapa eh? Sebab doktor yang aku jumpa cam hampeh jek. Nama je dokte tapi knowledge n tahap kepekaan aku bagi 3/10. Huahaha suka ati aku je.

When heart starting to says:you are strong enough more than peoples  can imaging.... Moral of story, kita lebih tahu apa yang kita lalui berbanding orang lain. So xsalah la if aku xde perasaan.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative