Ada sape-sape ke nak gemuk? Mesti ada punyalah yang nak gemukkan badan cikit tapi tak berjaya pun. Kesian... Yang nak kurus tu lain cite ye.

Senang je nak gemukkan badan secara tak sihat. Tapi tak semua berkesan dengan cara ni sebab ada orang memang badan jenis kurus camgitu jelah buat apa pun. Maintain katakan.

Tara....ni la rahsia menggemukkan badan:

  • Silalah makan makanan yang berat dengan kuantiti yang banyak dan sekerap mungkin makan. Mesti korang gemuk.

  • Bila makan silalah minum air berselang seli dengan nasi dan silalah mandi selepas makan. Konpem korang akan gemuk kat perut. Haha lari...

  • Makan selepas pukul 12 malam pastu tido le... Cepat je naik berat. Hik2

  • Minumlah susu Appeton weight gain punya tuh (tapi yang ni macam tak berkesan je).

  • Cara ni paling berkesan bagi aku, silalah makan kentang setiap hari. Tak kisahlah goreng ke, buat sup ke. Panggang ke, bako ke... Sebab setaw aku kentang boleh menambahkan berat secara kekal tidak seperti buah pisang ataupun betik yang menambah berat untuk jangka masa pendek sahaja. Sebab apa kentang menggemukkan aku pun tak dapat jawab tapi kentang mengandungi karbohidrat yang tinggi, sebab tu kot...ngeee
makan kentang boleh gemuk? fakta ke auta, so sesape yang rajin siasat silalah siasat sejauh mana kebenarannya.kalau salah, buat2 la xpenah baca pasal ni....:)

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative