Assalamualaikum....

Hari tu ada saudara yang minta tolong carikan alamat dan nombor telefon pusat perawatan Islam. Saudara ni dah lama jugak tak sihat dan sudah merata tempat berubat. Daripada cerita dia, ianya berkaitan dengan jin. Wallahualam...

So alang-alang dah cari baik aku share kat blog apa yang aku dapat cari...

Ustaz Sharhan Shafie
Facebook
Sinar Zamdurrani

Ustaz Ismail Kamus
Persatuan Perubatan Islam Darussalam Malaysia

Tuan Guru Dato' Dr. Haron Din

Tuan Guru Dr. Hj. Jahid Bin Hj. Sidek Al-Khalidi

Dato' Hj. Engku Ansaruddin Agus (Pak Engku)

Ustaz Mohamad Suhaimi bin Rozali

Ustaz Hayat anNaqsyabandi

Ustaz Hj Hanafi Bin Hj A.Rashid

Ustaz Mohd Syakir Mohd Ezmi

Ustaz Alfian Al - Azhari

Dan Banyak lagi pusat perubatan Islam yang tak dinyatakan. Semuanya ada kelebihan tersendiri. Cuma berhati-hati juga sebab ada orang yang suka ambil kesempatan dengan menipu sekarang ni. Mengaku pandai dalam perubatan Islam tapi ilmu apapun tak ada ataupun mengaku menggunakan perubatan Islam tapi ada perantara lain. Siasat dulu sebelum berubat pun.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Web Analytics