Assalamualaikum....

Layan je la picture makanan kat bawah ni...

Ni hidangan untuk raja sehari...dah bertahun kendurinya...;p.... Daun betik pun boleh jadi lapik...

Hidangan raja sehari....buah tembikai siap buat bentuk lagi.

udang tu sebenarnya dicucuk kat buah nenas.jadi la bentuk macam tu...:)

Untuk rombongan keluarga pengantin perempuan yang turut serta. Udang dan telur tengoklah berhias dan bercorak...

semua makanan dihias dan disusun agar nampak menarik....dalam gambar ada ikan pekasam,  ayam, daging, jelatah.

***************************

Dah lama kendurinye...tah tetiba rasa nak share picture masakan pengantin untuk makan beradap. Ni sepupu aku yang lelaki tu punya majlis, kiranya kenduri sambut menantu la. Semua hiasan makanan tu kaum kerabat aku yang buat sendiri.

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Web Analytics