Best ke kena jilat? Korang rasalah sendiri baru taw best ke tak. Tapikan, memang gelilah kena jilat macam tu. Sebelum ni memang pernah kena jilat tapi taklah berterusan macam tu.


Erm sapelah yang dok jilat akukan? Sape lagi kalau tak lain dan tak bukan si Putih. Putih mana lak dah ni kan? Artis korea baru ke? Kepada yang belom tahu dan nak tahu jom berkenalan dengan Putih dulu. Tak rugi kenal Putih ni kecuali yang segan dan takut tu dikecualikan la. Hehee...
Menda la Putih sedang lakukan? Tu sebenarnya handbag aku tu dan orang tu adalah aku. Akulah tetamu tuan Putih. Tuan Putih tu nenek sedara aku dan seorang tukang urut tradisional. Balik kampung bawak mak aku g sana, jumpalah si Putih yang montel dan manja ni.

Kucing pun tahu sape suka dia dan sape tak suka dia. Macam mak aku dia bukan tak suka kucing tapi tak suka melayan kucing. So dia memang tak pergi kat mak aku pun. Dia datang manja-manja kat aku ngan kakak aku je. Hambik kau sudahnye seluar dan baju aku penuh dengan bulu si Putih yang gugur tu.

Dia tak macam kucing yang aku pernah bela dan jumpa sebelum ni. Sebab cara dia bermanja sangatlah sweet bagi aku.

Dia datang kat aku jilat tangan aku, ingatkan tangan aku ada bau makanan ke. Ye la mana taw aku basuh tangan tak bersih ke. So hulur tangan belah kiri lak, dia jilat gak.

Dia sangat rajin jilat tangan orang, macam jilat bulu dia sendiri. Tak jemu-jemu dia jilat pastu dia geget-geget manja macam yang selalu dia buat masa  dia masa jilat bulu dia tu la. Aisey Putih sejak bila tangan aku jadi bulu kau ni. Haha

Kalau aku tarik tangan aku, dia p kat kaki lak. Dia akan jilat kaki pulak, adeh putih gelilah kau ni jilat orang. Dah le lidah dia sangat kesat.

Dia tak bosan pulak tu menjilat sampai aku yang berhentikan dia suh pegi main kat lain. Jenuh haish nak bagi dia jilat tangan aku, aku pun nak buat menda lain gak. Kaki aku, aku tak benarkan jilat nanti kang automatik aku sepak kau putih. Grrrrr....

Kesan bermain-main dengan putih calar balar tangan dan lengan, lengan aku penuh dengan bekas lubang kesan gigi si putih. Tak sakit pun sebab dah terbiasa. Hoho lap u Putih. Next time jumpa lagi hokeh...

Related Post :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics Alternative